SZERDA 10.00

Gyermeked itt megismerheti az ókor történeteit, bepillanthat a próféták életébe és együtt vándorolhat Jézussal bibliai tájakon! Hozd el, hogy együtt játszhassuk el a történeteket és együtt énekelhessünk róluk.

_

Ajánlott kor: 1,5-7 éves – a legkissebbeknek is!

A bölcsődés-óvodás korosztály a legfogékonyabb tanulás szempontjából. A legkíváncsibb, legérdeklődőbb évek ezek, melyek alatt nagyon nyitottak mindenre. Ezért fontos, hogy milyen alapokat nyújtunk a számukra ahhoz, hogy később erkölcsös, humánus, egészséges felnőtt váljon belőlük. Ezzel közvetett módon a családot, mint intézményt próbáljuk óvni és védelmezni.
A Biblia és Jézus szavai örök értéket közvetítenek számunkra, ezért ehhez a forráshoz térünk vissza, mikor eljátszunk egy-egy példázatot, bibliai történetet. Mindezek megjelenítéséhez, kisgyermekek számára való alkalmazásához a pedagógiai alapelveinkkel is összhangban álló Godly Play módszert hívjuk segítségül.

Felekezet-független

Mivel a bibliai foglalkozások nem felekezet-specifikus tanításokról és vallási gyakorlatokról, hanem csak és alapvetően bibliai történetek és általános bibliai értékek átadásáról szólnak, így bármely keresztény felekezethez tartozó, vagy bibliai értékeket magához közelállónak tartó szülő hozhatja bátran gyermekét.”

Egy korszerű módszer – Godly Play

“A Godly Play kreatív, fantáziadús módszer a keresztény nevelésben és lelki vezetésben, a Montessori-módszerre és 40 év kutatási eredményeire épül, nagy hangsúlyt fektet a belső folyamatokra, nyitottságra, felfedezésre, közösségre, bemutatja a bibliai történeteket, szimbólumokat.A GP vezetője segíti a gyerekeket, hogy számukra releváns és személyes a hit tágasabb dimenzióit nyitja meg a résztvevők számára. Dr. Jerome Berryman lelkipásztor a kitalálója, a kutatásai alapján állította össze a módszert. Minden gyermeknek vannak Istenélményei, de nincs meg a nyelvezete ahhoz, hogy erről meg tudjon nyilvánulni. A módszer segíti a résztvevőket abban, hogy a történet modellezése, a történetben való elmerülés/beleélés, a történetről való elgondolkodás és a kreatív önkifejezés által önállóan, személyre szólóan fedezzék fel Isten üzenetét. A tanító nem megmondja, hogy Isten milyen, hanem a résztvevőknek megteremti a közeget, amiben felfedezhetik, hogy Isten milyen.” (Szakmai program, részletek)